خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/21 - 15:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در محکومیت ترور فرمانده ارشد فلسطینی

رژیم ورشکسته صهیونیستی همچنان بقای خود را در ترور مجاهدان فلسطینی می‌بیند

در بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت ترور کور فرمانده فلسطینی، آمده است: سران رژیم صهیونیستی نمی‌دانند که محور مقاومت با ترور فرماندهان فلسطینی نه تنها تضعیف نمی‌شود بلکه صدها جوان دیگر به به این جریان می پیوندد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ ملت؛ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیانیه ای در محکومیت ترور کور فرمانده فلسطینی، توسط دژخیمان صهیونیستی منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:



باسمه تعالی



دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، شهادت بهاء سلیم ابوالعطا فرمانده ارشد سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دست دژخیمان خون‌آشام رژیم تروریستی صهیونیستی را به شدت محکوم و ضمن تبریک این شهادت به ملت فلسطین، بر عزم مقاومت برای آزادی همه سرزمین اشغالی فلسطین و قدس تاکید می کند.



امروز ملت فلسطین با پایداری و مقاومت جوانان دلاور و غیور خود و تداوم تظاهرات بازگشت، رژیم صهیونیستی ورشکسته از نظر نظامی و سیاسی که همچنان حفظ پایه های خانه عنکبوتی خود را در ترور مجاهدان فلسطینی می بیند به چالش کشانده است. در حالی که این کوردلان و خفاشان شب نمی دانند که فلسطین و محور مقاومت با این ترورها نه تنها تضعیف نمی شود بلکه ما شاهد پیوستن صدها جوان به مقاومت و بیداری و ضدیت افکار عمومی آزادیخواه جهان با جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.



دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مجلس شورای اسلامی، از همه مجالس اسلامی و سازمان های بین المللی حامی ملت فلسطین دعوت می کند که این جنایت و ترور کور توسط صهیونیست ها که با منشور حقوق بشر و قوانین بین المللی مغایرت دارد را محکوم و برای محاکمه رهبران رژیم صهیونیستی در محاکم بین المللی اقدام کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 291052
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار